Sorum başlıkta kızlar 9.5 aylığız gelen giden yok ilk tecrübe haliyle anlamıyorum ağız kokusu alıyorum bi süredir ve çok hırçınlaştı kulağını kaşıyo kafasını sallıyo kulağına baktırdık öyle aman aman çok bişi çıkmadı hafif kızarıklık var dedi doktor ilaç bile vermedi herşeyi ısırma çabasıı içinde ısıramadığı şeylere aşırı gergin falan bas bas bağırıyo emziği sadece uyurken isterdi şimdi 7/24 ağzında son 1 haftadır emzikle susuyo denebilir diş midir sizce bu yaşadıklarımız