Merhaba annelerim 8 aylık ikizlerim var son 3 aydır aşırı şekilde pişik oluyorlar bepantholün sudocremi ve doktorun veddiği 3 merhemi de kullandım 2 gün iyiyse 3. Gün kanamalı pişik oluyorlar bana önerebiliceğiniz bir şeyler varsa çok sevinirim teşkr ederim