Selim132402 bize de saglik ocagi 4. Ayda vermisti sonra doktor kontrolumuzde vardi doktora gitmistik. Saglik ocaginin verdigi kan damlasini kullanamadik cikardi hep bebegim doktor erken oldugunu 5.5 ayda falan kullanmamizi soyledi birde sideferverdi saglik ocaginininkini kullanmayin dedi. Bence bi yakinlarda doktor kontrolunuz varsa bi doktorunuza danisin derim.