Selam kızlar, bebeğim anne sütü alıyor. 3 ay 22 günlük. Normalde gündüzleri 1,5-2 saatte bir acıkırdı, emerdi. Geceleri ise 4-5 saatte bir. Şu birkaç gündür geceleri aynı ama gündüzleri değişti. Mesela bazen 3 saat sonra bazen 1,5 saat sonra istiyor. Yani acıkmıyor mu süre genişledi yoksa memeyi mi istemiyor? Sizin beslenme süreleriniz nedir merak ettim.