Selam arkadaslar
Kızım 26 aylık oldu 2 hafta önce kan testi yapıldı değerleri gayet yerinde
Ancak kızım 10 gündür iştahsız ve yemek türü mesela patates bezelye ıspanak fasulye gibi daha önceden yediği hiç bişeyi yemek istemiyor sadece çorba ve köfte
Ne yapsam reddediyor 1 haftadır çeşitli çorbalar 5-6 köfte yiyor aksam yemeklerinde
Ne yapmak lazım sizce geçer mi bu süreçte inanın o kadar çokmazdayım ki artık psikolojim çöktü köfteden soğudum ya nedir bu böyle