Zeytin19 ben de seda ozcanin videolarıyla hallettim. Hiç ağlamıyor değil tabi ki ağlıyor ama siz hep yanindasiniz bu bebekle bağı kuvvetlendiriyor aslında .
Şimdi bebeğim kendisini öptürerek, yüzünü okşatarak veya elimi tutarak uyuyor. O nasıl isterse öyle uyutuyorum