kkaleyna bizimde o civarı çıkmıştı ama ben tiroid ilaç kullanmadım gebeliğimde ikinci kez sağlık ocağında topuk kanı verdik 7 e çıktı daha sonra sevk kağıdı yazıp hastaneye sevk ediyorlar gittim kan aldılar 16 ya çıkmıştı sonra aradan 3 gün sonra tekrar baktılar 1 e indi kendiliğinden 20 günlük falandık yani hiç ilaç kullanmadık biz ama içinizi ferah tutun doktor bana bazen böyle oluyor Yenidoğan’da kendiliğinden de düşebiliyor dedi değeriniz tedavi gerektirecek kadar da yüksekse ilaç başlıyorlar ben Başakşehir çam sakura da doğum yapmıştım