Sevgili anneler, 12. ay. rutin kan tahlilinde bebeğimin B12 seviyesi 175 çıktı. Doktor baya düşük dedi ve damla başladık. Neyse, ama ben kafama çok takıyorum. Emziriyorum, benim de B12’im düşük ve belli ki bebeğimin de benim yüzümden düşük. Araştırdım, ortalama 6. aydan sonra bebeğin B12 depoları boşalıyorumuş. Ve bu eksiklik motor becerilerinde geçikme yapıyormuş. Şimdi benim bebeğim çok erken kafasını tuttu, 3,5-4 aylık döndü, 5 aylık desteksiz oturdu bunlar normal. Ama geri geri emekleme 6-7; tam emekleme 8. ayda oldu. 1 yaşına girecek ve henüz yürümedi. Önceleri neredeyse ileriden gidiyorlen şimdi geriye düştü. Bir de algıları çok açık bir bebekti, doktorlar da derdi. Ama şimdi daha normal. Sizce bunda B12’nin eksikliğinin payı var mıdır? Bilgisi, tecrübesi olan var mı?