buse94 benim oğlumda 27 aylık normalde yanına uznaır uyuturdum şimdi bu aralar kardeşinden mi görmüş bilmiyorum ayakta salla beni diyor öyle uyuyor hem gece hem gündüz uykusu. Gündüz uykusunu bırakmak istiyor oğlum ama saati saatine saati geldi mi hemen odaya gidiyoruz orada oyalanıyor sonra piş piş açıyorum ayağımda sllıyorum uyuyor eskiden öğlen 4 saat ve fazlası uyurdu şimdi baya kısaltmış bende bırakmasından korkutorum hem faydalı hem de bi nebzede olsa dinlenebiliyorum
En geç 11 de uyuyor sabah en geç 8 buçukta uyandığı için belki de öğlen uykusuna geçebiliyor