pembeayakkabilikiz Kizlar emzirme döneminde cildinize serum kullaniyor musunuz bir yerde gördüm kullanilmamali diye sizce doğru mu?
Asyaveannesi04 pembeayakkabilikiz ben kullandım ve kullanıyorum kimyasalı fazla olan ürünler kullanılmamalı sadece