Kızlar 3 aylık gazımız geçmedi kullanmadıgımız damla kalmadı nerdeyse 3 ayda üç kere acile gitmek zorunda kaldık sesi kesilene kadar ağlıyor cok gaz sıkıştırıyor banyolar yaptırıyorum kovaya su koyup bekletiyorum sabah hala ıkınıyordu pazar gününden beri kakasımı yapmıyor ıkına ıkına cocugum zeytinyag sürdüm poposun yüne fayda etmiyor napicam yardımcı olun lütfenn