1annne Kızlar ilk defa bebeğimi tek yıkadım kulagına ve agzına su kaçtı bişey olurmu korktum kuruladım kulagını peçeteyle ama agzına giden su mıkrop kaparmı :( iyi duruladımmı onu bıle bılmıyorum hızlı hızlı yıkadım :D
pasaklisinkukuli 1annne sıkma canını böyle büyüyecekler şimdi 14 aylık yıkanırken agzını açıp suyu yakalamaya çalışıyor böyle böyle büyüyorlar
jap 1annne hiç bişey olmaz. Kulağının içine de gitmez o su merak etme. Olur da gitti diyelim burun aspiratörüyle hüpletirsin kulağını😅
bisakinol 1annne bebek zaten anne karnında su içinde oyüzden küçük bebeğinizin kulağına su gitmesinde sorun yok çünkü onların kulak yapıları bizimkinden farklı suyu içeride hapsedecek bir yapıda değiller dışarı atar zaten suyu ❣️
1civcivannesi Vala ben eşim nobeteyken hep tek yıkıyorum sampun yemeye calisiyo benimki 4 ay 20 günlük çok şükür hiç bir şey olmadı şimdiye kadar
minniks 1annne 2.5 aylıktan beri tek yıkıyorum agzına bi tas dolusu su kacmamıstır heralde o kadarcık sudan bisey olmaz evham yapma hangi kulagına kactıysa o kulagının ustune yatır biraz akar gider stn o
Yavuz01_ Bebeğimi ilk görümcem’le ikinci defa eşimle üçüncüde kendim tek yıkadım 13 aylık hala ben yıkarım bende de endişe olmuştu ilk zamanlar alıştıkça geçti bişe olmaz merak etme 😉
butterflyy_ 1annne ilk günden beri tek yıkıyorum dikkat etmek gerek tabi ama kaçmasından birley olmaz bebek kulak çubuğu ile temizliyorum daha sonra
hepsineyeterim 1annne kiz benim ki 2 kiloydu tek yıkadım bir de ilk bebegim ellerim azıcık titremisti ama merak etme alışırsın birde benim bebeğim çok kusardi bir gün bir kustu kulağına girdi hep doktora sordum kulağına girdi diye bir şey olmaz dedi 😁