Seda-M Kızlar 3 gün lekelerim oldu adet kanı gibi değil ama kahverengi lekeler sonra durdu yaşayan var mı acaba gebelikten şüphelendim 2 gün geçti adettim test yapsammı
2133ayse2133 Seda-M herkes geri çekilme korunma yöntemi degl.diyor bizde 29 aydır öyle korunuyoruz tereddüte kaldığınız bir ilişki varmı
turkan2_ Seda-M ewd bende yaşadım bunu 3gun sürdü sildikce geldi hep test yaptm ama negatif çıktı anlmdm regl de olmdm hale siz oldunz mu
Seda-M turkan2_ bende olmadım test yaptım negatif sonuç ama bekleyecem eğer bu hafta olmazsam tekrar yapacam
turkan2_ Seda-M hayırlısi olsun bn haftaya salı kan vericem 15gun gecmesi lazims o zamana kadar olmasam tabi siz regl goruyo mydnz doğumdan snra
Seda-M turkan2_ evet düzenli oluyordum her ay işte bu ay 3 gün sürdü ve kahverengi lekeydi temizlendim 2 gün gecikti adettim bende bekliyecem bu hafta olmazsam tekrar test yapacam çünkü mide bulantısı iştahsızlık kilo kaybı yaşıyorum bilmiyorum hayırlısı inşallah
turkan2_ Seda-M bence hamilesin Allah gönlüne göre versin ben doğumdan beri regl olmdm için gecikme v.s hesaplayamiyom🤦 leknmem olunca şüpe etm ama inşallah vardır ya 🤲