Prensinannesiii 2 yaş döneminde aynı şeyi yaşadık maalesef ben net bir çözüm bulamadım. O zamanlar meyve suyu krep, pankekle şekiller yaparak kahvaltıyı veriyordum,öğlen çorbası daha az ekmekle. Akşam da olan yemeği tam porsiyon değilde yediği kadar yanında ayran kefirle destekliyordum yutmasi kolay olsun diye.Şimdi üç yaşında olacak ağızda tutma bitti yemek istemezse zorlamıyorum bende.