ikranurbayt Kızlar bebeğimin 2 aylık kafa ölçümü küçük çıktı doktor bi sonra ki ayda böyle çıkarsa nörolojiye sevk edeceğiz dedi başına gelen var mı
busradurukilic ikranurbayt bizim kafamızda küçüktu. 2 aylijkwn 36 37 ydi. Suan 3 aylık 39 buçuk cm. Büyümeye giderse sıkıntı yok.
Dnzdrn1822 ikranurbayt korkmayın bizimde küçüktü çocuk nöroloji ye gittik emar ve eeg istedi. Ben emara girsin istemedim anestezi verilecekti çünkü . Eeg ye de gün verdi onu da kaçırınca öyle kaldı ve çok şükür bebeğim kafası büyümeye devam ediyor. Ve ayrıca benm bebeğim prematüreudi. Her çocuk farklı persentile uymayabiliyir
Fyzn ikranurbayt bende öyle hemen internete baktım korktum ama çok şükür smdi 9 aylık hiç bir sıkıntı yok
cataasya Kızımda 2 ay kontrolünde 37,7 çıktı bas çevresi. 34,5 doğmuştu zaten. Hemsire küçük falan demişti ama boy kilo iyi olunca he sizin de küçük genetik o zaman dedi. Doktor hiç küçük mucuk demedi son ölçümde. Kendisi ölçtü üstelik.