Meryemm42 oğlum yazın 9 aylıkken geçirmişti, ağız kenarında hafif yaralar oldu , parmak uçları su topladı ama tırnak düşmesi vb olmadı, vücudunda bi şey yoktu. Çok huysuz ve iştahsızdı. Doktorumuz, ağız spreyi vermişti onu kullandık, o dönem deniz tatiline gitmiştik denize girmesinin de faydası olmuştur, yaklaşık 10 gün içinde geçti.