Kusananne en iyisini yapmışssınız bronşitte dr tedavi yi yazdıktan sonra yapabileceği sabah akşam ciğerini dinleyip tedavinin gidişatını takip etmek ki buda çok önemli. Eğer ciğreni dinletmeye sık sık götürdüyseniz evde sıkı takip ve dr un verdiği tedaviyi yapmak ve bolca anne sevgisiyle aşabilirsiniz ki aşmışssınız.
bizde iki aylıklen özel hadtahane de ilk kez götürdüğüm bir dr bronşit olmuş yatırmamız lazım demişti(ki ondan hemen önce sağlık ocağı dr ciğerinde birşey yok ama yine de bi pediatrist görsün demişti ondan götürmüştüm) bende siz yazın ilaçları ben uygularım dedim öylede yaptık sonra geçti çok şükür