Aminemm_ beyzacmvrc e nabizda gözükmüyor hastaneyi arayıp sordum bende burdan çıktı olarak alabilirsiniz ordan gözükmez dedi
beyzacmvrc lceLady baktım da gözükmüyor canım gelen mesaj başka birşey ile ilgiliymis zaten gördüm şimdi de. Smear vereli 2,5 ay oldu nerdeyse çıkmıştır dimi Gitmek lazım herhalde