Herkes bebeğimin zayıf olduğunu söylüyor . 6 aylik 7600 kilo . Aslında hemşire iyi diyor . Ama.bana da çok zayıf geliyor . Ne yedirirsem daha da kilo alır . Mama versem saçma mi olur bu saatten sonra. Sadece anne sütü aldı . Ama.cok moralim bozuluyor zayıf denilince