40 günlük bebeğim gündüzleri gazını çıkarabiliyor ama gece olduğu zaman gazını çıkartamıyor. 3 4 lere kadar ayaktayız ağlamaktan kendi de yoruluyor ama uyuyamıyor. Bu durumu yaşayan var mı ve ne yapıyorsunuz.
Gaz damlası diye bir şey duydum ama bir bilgim yok eczaneden kendimiz mi alıyoruz doktorun mu yazması lazım?