Doğum yapalı 45 gün oldu..4-5 kez şiddetli karın, kalp, sırt ağrısı yaşadım🥺 önce kalp sıkıntısıyla başlıyor sonra aniden şiddetleniyor. Haraket edemiyorsun nefesin kesiliyor. 15- 20 dakika sonra da aniden kesiyor. Başına böyle bir şey gelen var mıı? Hangi doktora gitmeliyim bilemiyorum. Kadın hastalıkları mı, kalp doktoru mu yoksa safra kesesiyle alakalı mı acaba. Hamilelikte de oluyordu dooktor reflü demişti ama hiç reflü belirtileri yok. Yaşayan oldu mu acabaa