Mhs1407 Betul1607 kullnadınız mı acaba fayda etti mi mama Doktorumuz bize de verdi yarın başlayacaz merak ettim
Denooomii Betul1607 canım 17aylik oğlum çok hareketli yemiyo diynce yazdı bize muzlu bide vanilyalı günde iki kutu iciyo süt gibi bişey zaten ..bakalım yeni basladik faydası varmı bilemiyorum daha ii dedi mama veryorum arada deyince bunu yazdı 10.200kilosu bizimde
Betul1607 Denooomii benimki de 18 aylık oldu canım yeni kilosu şuan 9 boyu da 78 cm sınırda kilosu dedi ilerde daha büyük gerilik oluşur diye tereddüt ediyorum bizde gördük sür gibi birşeymiş tadı nasıl içiyor mu severek yoksa zorlamı içer
Denooomii Betul1607 ayni muzlu süt isde tadı iyi iciyo..çok takma canım saglikli olsun her bebek ayni kilo boy olcak degl bende annem kuccukken gotryodu zayıf diye buyumedikmi büyüdük..annelik isde
Betul1607 Denooomii yaa evet sizde çok güzel söylemişsiniz annelik işte en önemlisi tabiki sağlık gerisi bir şekilde oluyor
Aloneeee Biz kullanıyoruz kakaolusunu. Normal kakaolu süt gibi bişey. Çok öyle aman aman bir faydasını görmedik ama yine de az az da olsa kilo alıyor
Aloneeee Beyzanurrrr000 benimki ztn yemek yemediği için büyüyemiyor 🫣 yani bundan önce de asla yemiyordu Şuan da yemiyor
Beyzanurrrr000 Aloneeee anladım benimki gün içinde biraz yiyor bunu da gece yatmadan önce vermeyi düşünüyorum inşallah kilo alır biraz