Ysmnn- Mervetnl ilk ön kesiciler çıkar normalde biz yan çıkardık. Doğru yerden kastım bu şekilde olan var mı. Herseye bilmişlik yapmak çok kolayiniza geliyor . İlk bebeğim ve bilmiyorum süreci.
theblackvirgo Bizimkide bu sekil sağ sol 2 alt dis patlattı sonra üstten sol köpek dışı çıkarıyor ust on iki çıkar sanıyordum 🤣🤣
Mervetnl Ysmnn- bilmişlik yapmadım saldırmazsanız sevinirim. Benim oğlumunda önce yan hemen ertesine ortalar patladı altta 4 dişi var ama üstte yok. Gerçekten hiç kötü niyetle yazmamıştım ama yazmasam daha iyiymiş.