Bebeğim 6. Ayında alt dişlerini çıkarmaya başladı. Bu süreçte ilk gün 38,50 derece ateşi oldu sadece bir kere onuda soğuk bezle kafasına koyarak müdahale ettik ve anında etkisini aldık. Sonra sürekli ateş durumunu ölçtük. Doktor önerisiyle tetagil aldık. Bir süredir kullanıyoruz Ne kadar işe yarıyor bilmiyorum ama başka tavsiyesi olan varsa önerebilirmi sizler bu süreçte neler yaptınız ?