balli_cilek 5 ay 27 günlüğüz bebe bisküvisi bu organik gurmemden zeytinyağlı almıştım çok hafif ıslatıp vereyim dedim yemedi resmen sevmediğinden mi yoksa ilk defa yediği için mi sebzelerde bile böyle tepki vermemişti 😂
_Lavinya balli_cilek Çoğu bebek zeytinyağı tadını sevmiyor. Tadimlari bitirdiyseniz haftası biraz daha ilerlediğinde karışımla verebilirsiniz :) Basladiysaniz da muz, yoğurt gibi alternatifler kullanabilirsiniz.
Ececiiim balli_cilek benim oğlum 👋🏻 bebek bisküvisi, bebek muhallebileri, irmikli karışımlı mamalar asssla yemez. 🙂🙂
durununannitoskosu balli_cilek Benim bebeğim de ogninkini hiç sevmemisti çöpe gitti bir paket hippin bebek bisküvisini seviyor ama
balli_cilek _Lavinya bitirdik tadımları 5 aylıkken başlamıştık ama sanırım bebe bisküvisibi ileri haftalarınd tekrar denicem çünkü hiç sevmedi 🤷🏻☹️
hestiaone Evet sevmeyebiliyor bebekler bazen kesin yer dediğimiz şeyleri. Ben de patates sevmeyen cocuk görmedim mesela hep kurtarıcı bir besindir ama gelin görünki benimki asla yemiyor
_Lavinya balli_cilek Keçi boynuzlu olan vardı sanırım. Onu eline verip bir bakarsiniz. Zeytinyağlı olanı da muhallebi tarzı karisimlarina eklersiniz :)
balli_cilek _Lavinya öyle yapayım olmadı, bir de çorba yapmak istiyorum ama çorbalarına tavuk suyu kemik suyu çok mu erkenağır gelir mi yoksa şimdilik sadece sebze çorbası dan mı ilerlesem yoğurt çorbası falan
_Lavinya balli_cilek Yani aslında tadimlar bittiği için konulabilir ama benim şahsi fikrimi sorarsanız ben bu tarz ağır olanların 8. ay ve sonrasına bırakılması taraftarıyım. O aya kadar beslenme düzeni oturur. Sebzeyle başlayıp et türevlerine geçiş yaparsınız. Böylece sindiriminde de bir sorun olmaz diye düşünüyorum.
balli_cilek _Lavinya o zaman şu an sadece sebze ağırlıklı tadımını yaptırdıklarımın tabi ve yoğurt çorbası yoğurt yediği için hafif olur şehriye koymalımıyım
_Lavinya balli_cilek Şehriye de olabilir, miktarı az olmak kaydıyla bakliyatlar da olabilir. Ben evde kendi yaptığımız ince eristelerden de ekliyordum bazen. Nane ve kimyonla da tatlandirabilirsiniz.
balli_cilek _Lavinya organik gurmemden şehriye almıştım onu kullanayım bugün de sebze çorbası yapayım içine çok az şehriyeyle o zaman iyi olur sanırım blendar kullanmam gerek mi
_Lavinya balli_cilek Ben blender hiç kullanmadim. Zaten yapabildiğim kadar BLW yöntemiyle ilerledim. Yine de kullanmak isterseniz sebzeleri bazen blend edip bazen de minik minik doğrayın, pütürlü gıdalara da alışsın minigimiz.
balli_cilek _Lavinya ay bende istiyorum öyle ama eline alıp vıcık vıcık ediyor eziyor , pütürlüde veriyorum ama havucu mesela olduğu gibi bezinde buluyorum sindiremiyor sanırım 😒
_Lavinya balli_cilek Çok normal :) Oğlum şu an 17 aylık hala sindiremediği besinler var. Ayrıca vıcık vıcık ede ede alışacak zaten 😁 Eğer ki titiz biriyseniz asla önermem bu yöntemi. 😅
balli_cilek _Lavinya evet ya e sanırım bu yüzden birazcık bi tuhaf oluyorum vıcık vıcık yapınca elinde 😂 ama galiba o beni buna alıştırcak 😂😂
Ececiiim balli_cilek yemesin bence daha iyi. Normal yemek seviyo ki ömrü boyu bunları yiyecek baştan sevmesi benim için çok daha önemli 🙂😇