seda_asan1 Nerdeyse bir ay olacak ilk oldugumuzfa tedavi bitti dün farkettim bacagında göbek çevresinde svilce gibi kızarık içi sulu ç Şeyler var deliricem nasıl tekrar olur napıcam şimdi benimki olan varmo