Hem Sistit hem mantar olmuşsunuz yüksek ihtimalle, şu an kan değerlerinizde de enfeksiyon mevcuttur. Bol sıvı (su) için ki enfeksiyon idrar torbasından sirküle olarak daha çok gitsin, gazlı içeçeklerden ve kahveden uzak durun, ayaklarınızı sıcak tutun, çamaşırın kuru kalması pek mümkün olmaz ama sık sık sadece pamuklu çamaşır giyin, antibiyotik ve drun vereceği travazol/travacort tarzı ilaçları hijyenik bir şekilde kullanın. Özellikle önden arkaya temizliğe bundan sonra çok dikkat edin. Arka taraftaki bakteriler vajina ile buluşursa çok ciddi enfeksiyon sebebidir, bilginize.. geçmiş olsun