G1_yy Kızlaaar 9 aylık bebeğim var grip olmuştu daha yeni atlattı ama şimdi tekrar grip oldu ve öksürük var gribine ve öksürüğüne ne iyi gelir hemen nasıl iyileşir bir fikriniz var mı