Bebeğim 2 aylık gece 12-1 gibi gece uykusuna geçiyor.Geceleri 2-3 saatte kalkıp emziriyorum.Rüya öğünü yapıyor yani tam uyanmadan emiyor.Sabah 10-11-12 saatlerinden birinde uyanıyor genelde.Sabah olunca sürekli hareketli sesler çıkarıyor ama uyuyor sallayınca ya da emzik verince uykuya devam ediyor.Bu kadar uyuması normal mi acaba evet iyi güzel uyuyor ama insanın içine bilmediğinden bir şüphe düşüyor acaba yanlış giden birşey mi var diye 😂 Sizin bebişlerinizin uyku düzeni nasıl kaçta uyuyup kaçta uyanıyorlar?