Arkadaşlar merhaba, bebeğim 13 aylık aşı zamanı geldi ama ne aşısı yapılacak bilmiyorum. Önceden sağlık ocağından ararlar ve bilgi verirlerdi o doğrultuda hareket ederdim şimdi sağlık ocagı kapanıyor. Devlet hastaneleri aşı yapıyor mu yoksa özele götürmek şart mı