Kızlar merhaba bebeğim 1 yaşına yeni girdi 2 haftadır burnu tıkalı ya serum yapıyorum çekiyorum bir türlü açılmıyor fomtora gotrdum cigerlerinde bişey olmadan ilaç veremeyiz burnunu açmaya devam edin dedi. Ya bildiğiniz bır yöntem var mı valla siz napiyosunuz böyle hastalıklarda lütfen yardımcı olur musunuz