15ayoık bebeğim var asla bişey yemiyo kahvaltıda neler yapıyorum ağzına durmuyo hep yere firlatiyo halının üstü hep yiyecek anlatıyorum atma diyorum anlamiyo sürekli bagiriyo ben konuşmaya başlayınca ne yapmam lazım nasıl yol izlemem lazım bı fikri olan var mı?