Kızlar kışın bı kaçamak yapabileceğimiz güzel mümkünse kar yağan bir tatil yeri önerisi bekliyorum ( malum İzmir de kara hasretiz)
Bungalov falan da olabilir, gidip gördüğünüz memnun kaldığınız yerler nereler ? Birde sizler hangi ayda gittiniz bu gittiğiniz yerlere