Kızlar selaam happymom indirdim ama kayıt olamadım aslında oraya soracaktım. 27 haftalık hamileyim erken doğum riskim var, 20.haftada çatı ağrılarımın başlamasından dolayı progesteron başlatmıştı doktorum. 26.haftamda karnım biraz aşağıya düştü (karnımla göğsüm arasında bariz açıklık oldu) . Birkaç gündür kasıklarımda ağrılarım var daha çok idrara cikiyorum. İlk doğumum 34+1 de oldu ondan korkuyorum biraz. Bu durumu yaşayan oldu mu ? Erken doğum belirtisi midir?