emine272706 4. Aya gelene kadar uykusu cok iyidi, o zamandan beri suan 5 ay 17günlük cok fena. Gunduz uykuları bizim de maksimum yarım saat, gece uykuya dalması 1 saati buluyor, emmek icin sürekli uyanıyor. Bazen gazı oluyor, bazen diş diyorum, bazen atak valla bilmiyorum belki de alıştılar emerek uyumaya her mızmızlandıgında alıyorum kucaga kucakta uyumaya da alıstı. Napcaz bilmiyorum 🤷🏼♀️