Ne güzel yarım saatmiş 3 ay bir haftalık oğlum dun esneyince umutlandım 11 de uyutmaya başladım 2 yi buldu, kolum koptu ondan önceki gün de 1 buçuk saat sürmüştü uyuması , gece olmasını istemiyorum artık. Ayakta emzirerek artık sallayarak aşırı zor uyutuyorum . Atak mı başka bir şey mi anlamadım