Merhaba arkadaşlar bebeğim doğduğundan beri sadece tek memeyi emiyor. Yani ilk doğduğunda sağ memeyi asla almadı 2 ay kadar simdi alıyor ama o diğerine göre daha küçük kaldı ve süt az olduğu için belli bir süre sonra bağırıyor. Böyle durumu yaşayanlar varsa nasıl hallettiniz.