Kızlar verem aşısı dışındaki aşıları vurdular karma felan ateşi geceden beri 37.5 ile 37 arasında üzerindeki uzun kolluyu çıkarınca. 36.8 oluyor sonra üşüyor 35 e düşüyor yani Sizce ne yapmalıyım normal mi yani sürekli ateşi oynuyor üzerini cıkartsam üşüyor ince giydirsem bile çıkıyor ateşi geri 😱