Silaa66_ Mercece12 ben peteğin yanına tele asıyorum da artık kurutma makinesi alıcam yeni eve taşıncam onu bekliyorum uğraşamam böyle ya 🥹😂
hepmutluolesma Mercece12 odada peteğe yakın yere asıyorum pencereyi de açıyorum. Odanın kapısını kapatıyorum
berikomoms Mercece12 benimde 3 gün oldu balkonda askılı millet karı evde yok heralde 3 gündür çamaşırlar sallanıyo dicek 😂
RobinScherbatskyy Mercece12 kırutma makinesinde 2 saatte kupkuru oluyor😅 onunda bir anda bütün çamaşırlar yığılıyor katlanmak için hepsi ayrı dert valla😂
1223121364321 RobinScherbatskyy hahahha ne güzel aynı günde yıkama katlama utu biter . Acaba hangi marka kulaniyirsunuz memnun musunuz kurutma sizce şart mi
1223121364321 Mercece12 balkonda petek üstü bazen 3 4 gün öyle kalıyor vallahi bazen evim kokuyor rsmn çamaşır kokusundan geçilmiyor.ama artık son gibi bu hafta kurutma makinesi almayı düşünüyorum ana marka karar veremediğim için bekleiyirum oyle😊🫣
RobinScherbatskyy 1223121364321 arçelik kullanıyorum canım çok memnunum. Her kurutma sonrası filtreleri temizlemek lazım yoksa beklersin 5-6 saat kurutmasını elektrik de cabası tabi. Ben evlenirken direk kurutma aldırdım ya eşim sonra alırız çok mı gerekli falan dedi o zaman ama dedim sonraya kalırsa hiç alınmaz😂😂 çok çok gerekli bence hele kış ayları
Maka_Paka Evde boş odaya asıyorum ama balkona asamadigim için tozları uçuşmuyor hep camasirlarda kaliyor
durukusmom Kurutma kullanıyorum çok memnunum 1 saat yıkama 2 saat kurutma çamaşırlar hazır. Bosch markası, tavsiye ederim
1223121364321 RobinScherbatskyy çok iyi yapmışsın vallahi en lazım şeyi almışsın. Bakalım çok istiyorum ama fiyatlar çok uçuk ama alacağım mecburi😊
bernnaa Mercece12 ayyy ben bıktım o sorundan kurutma makinesi koyacak yer yok evde sinirlerim bozuluyor alıp salona koyucam en sonunda
kuzey-21 Mercece12 yerim olsa hemen kurutma makinesi alacağım da yerim yok 😏 kışın çamaşır kurutması çok zor. Yarısı balkona sonra peteğin üstüne alıyorum anca kuruyor.
1223121364321 RobinScherbatskyy malesef altus oygun şuan onda iyi mi kötü mü diye karar veremiyorum çok alıp kullanan da var gerçi işte bilemiyorum ya. Bide tozu flb topluyor diyorlar kurutma doğru mu
RobinScherbatskyy 1223121364321 evet valla yorgan gibi toz çıkıyor her seferinde filtreden. Benim alerjim vardı bekarlığımda kurutma makinesi kullandığımdan beri o bile azaldı