Sadece iki kez sağ mememi üst üste verdim diye sol memem aşırı şişti ve çok acıyor. Bebeğim emince süt geliyor ama sağınca cok cok az geliyor boşaltamıyorum. Önceden böyle şiştiğinde beş dk da biberon dolardı sağınca. Ne önerirsiniz memem nasıl boşalır