Benim bebeğimde 1,5 aylıkken oldu doktor serum fizyolojikle açmamı söyledi hava makinesi aldırdı içine ilaç koyup yapıyorduk ayrıca antibiyotikte verdi siringayla veriyorduk emziriyordum sık sık eğer daha kötü olursa hastanede kalırsınız mama takviyesi yap dedi benim bebeğim çok küçüktü kaşık biberon siringa faln denedim almadı mamayı en son çarem biberon oldu o şekilde içti hem emdi hem mama içti sonrasında meme reddi yaşadık zor bı süreçti ama çok şükür atlattık ve bağışıklığı kuvvetlendi 1,5 yaşında şuan gayet sağlığida yerinde maşallah korkmayın geçiyor ama hiç ihmale gelmez antibiyotik icirdim el kadar bebeğime çok üzüldüm bide üzerine meme reddi 😔