Northstar28 Bugün aşımız var çok korkuyorum kötü olur diye okuduklarından sonra da. Hafif ateşsiz geçiren oldu mu acaba yoksa kesin her bebekte ateş yapıyor mu
pasaklisinkukuli Northstar28 son dozları ateşsiz atlattım ama 1 ve 2 ateş yaptı ama calpol versim sürekli bacam ağrısı yapıyor
Alerjikrinit Northstar28 biz hiç ateş yaşamadık . Ama 2 tanesi aynı güne denk gelince doktor eve gidince bi kaşık calpol ber diyordu/ burada çok eleştiriliyor bu yöntem ama ben doktorumuza çok güveniyorum 😂
fzltt Northstar28 ilk iki dozda 38.5 a kadar ateş oldu ama ateş düşürücü verince düştü , son doz da hiç bi sıkıntı olmadı endişe etmeyin ateş olsa bile sonuçta aşıdan oldugu belli ve calpol ile düşüyo
Tospikcemil Northstar28 beş doz oldu kızım beşinde de ne ateş ne huzursuzluk hiçbir şey olmadi doktor da yan etkisi olmaz demişti zaten. Acil şifalar yavruya
STunaa Biz 3 doz yaptırdık, rahat atlattık çok şükür korkmayın. Bizim doktorumuz yaptıktan sonra 1 kaşık calpol verdirdi o anda. Sonra akşam 7 8 gibi bi olcek daha verdik. Ateşsiz atlattık. Sizi yine kendi doktorunuz bilgilendirir mutlaka.
Northstar28 Alerjikrinit bizimki bi önceki verem aşısıydı sanırım ilaç vermeyin ateş olmadan vücudu savaşsın biraz demişti çok şükür ateş olmadı ama bunda belki ben de veririm gözüm çok korktu
Northstar28 fzltt bebeğim 3 buçuk aylık tam uykularımız düzeldi gibiydi simdi aşıdan sonra basa dönecek diye de korkuyorum huzursuz olacak diye
Rabia_91 Menenjitin ilk dozunu vurulduk 3. Ay kontrolünde. Ateş falan olmadı çok şükür. İğneden sonra bi kez calpol verdik doktor tavsiyesi üzerine. Çok şükür bi sıkıntı olmadı.
huzurluaycicek Ateş olmadı ama 1 hafta kendine gelemedi bebeğim, iştahsızlık oldu meme reddi halsizlik falan oldu
Northstar28 huzurluaycicek bizde de meme reddi oldu şuan aşıdan sonra. Düzeldi mi peki tekrar memeyi almaya başladı mı sonra 🥺
Ececiiim Northstar28 çok hatırlayamadım ama sanırım ya hiç ateşsiz ya da çok az ateşli atlattık. Aklımda kötü olarak kalmadı menenjit aşısı