Merhabalar. 29+2 doğan ileri derece prematüre bebek annesiyim. Şimdi 2 ay 14 günlük oldu ve 1 aydır da bizimle birlikte. Fakat anne sütü yeterli olmuyor. Hatta zaman zaman mama bile yeterli gelmiyor. Ve aşırı gaz şikayetimiz var. Sürekli ıkınıyor. Sab damlanın yararını görmedik, daha da huysuzlaştırdı. Aptamil conformil1 kullanıyoruz. Biberonumuzu da dr.browns aldık. Fakat hala sıkıntılarımız devam ediyor. Mama önerisi olan var mı?