Kızlar sekız ay once dogum yaptm en son hamıleligimde boyle kötü kokulu mantar olmuştu doktorum fitil vermişti hamıleyken acaba smdi yine o fiyili kullansam olurmu doktora gidemiyorm müsaitşik durumum yok sizler neler yapiyorsunuz kötü kokulu mantarı olan oldumu neden olur ne yapmam lazım lütfen yardımcı olunnm