Enerci Esimle kam uyusmazligimiz vardi hamileyken igne yapilmisti. Ilk cocukta sorun olmaz 2.de olur denmisti oyle hatirliyorum sanki simdi 2.bebegii istiyoruz sorun olurmu
berikomoms Enerci canım ilkinde iğne oluyoruz ya 2. Bebekte sorun olmasın diye sanırım o bende olmuştum. Doktorun zaten veriyor gerekli bilgiyi muayeneye gittiğinde
beyza4103 Enerci ilk gebelikte sorun olmuyor ama istersen vuralım demişti vurulmuştum ben iğneyi yine de 2. Gebelikte vurulmak gerekiyor ama bence bebeğinizi ve sizi kan uyuşmazlığı etkilemez sonuçta tedavisini alacaksınız