12345678fatma aysenurum_33 hayirli olsun var benimde kizim 9 aylikti hamile kaldığımda beta 18 di ogrendigimde suan 15 haftalik oldu
[silindi] Cennetkokulum___ benimde adetim 20 gün oldu gecikeli kan testinde 1,20 çıktı gebelik yoktur değil mi 😔
aysenurum_33 12345678fatma benm arkadaşımın sonucu bayadır beklenen gebelikti o yüzden buraya atsam daha çabuk öğrenirim diye düşündüm öyle de oldu 😂😍