Alyakuss_ Kızım dün 6.ay aşılarını vuruldu ve bu gece çok zor geçti sürekli ağladı aşı yerine baktığımda kızarıklık olduğunu gördüm doktoruna yazdım aşı reaksiyonu olduğunu söyledi ve allerset yazdı sabah akşam kullan dedi yani anlamadım bu ilaç ne alaka