Maka_Paka
Madem okuldan örnekle başladınız ben de okul zamanlarından örnek vereyim.
Okulun ilk zamanlari öğretmen bize toplantı yapılacak çocuklar velilerinize söyleyin dedi. Bende bı telaş yaptım ama çekingen bı çocuktum öğretmene diyemedim ama içimden benim babamın adı veli değil ki diyorum. Neyse anneme dedim böyle böyle anne napıcaz diye, annem de güldü anne babaya veli denir dedi.
Bir diğeri de sınıfta kalındığı zaman tüm yaz boyunca o sırada oturulacak sanıyordum