Yigitefeninannesi_ bizim zeytinliklerimiz var yağımızı kendimiz yapıyoruz bu ürünleri kayınpederime sormuştum asitsiz bebekler içinmiş diye bizim yağlar kullanılır mı oğluma diye bizde asitli yağ olmaz onlarla sabun yapıyoruz bunlar para tuzağı demişti gerçekten tanıdığız varsa ve kuzey eğeden yağı alın derim