Ahsen_seda00 Siz gece beslenmesini ne zaman bıraktınız anneler biz 4 gün sonra 6aylık olcaz kendisi uyanmasada ben gece 2 kez besliyorum siz nasıl yapıyosunuz bırakmalımıyım artık
laliko35 Ahsen_seda00 uyanmıyorsa neden uyandırıyorsunuz bunu yani uyandırıp emzirmeyi çok küçük oldugu zamanlar için söylüyorlar uyuyup dinlenin ne kadar güzel ♥️🥰🧿🧿🧿🧿 17 ay emzirdim gece beslenmesi asla bitiremedik 29 aylık kızım kesintisiz 4 saat uyuyamıyorum düşünün 😂😂😂 meme emmiyor ama su içmek için sık uyanıyor
Ahsen_seda00 laliko35 bizimki 3.ayında kızamık geçirdi ve huy degiştirdi sadece uyuyarak içiyor mamasını o yüzden uyanmıyor zaten